FANDOM

AaronWarner
AaronWarner-Profile
Włosy Blond
Oczy Zielone
Wiek 19
Status Żywy
Relacje Julia Ferrars (dziewczyna)
Rodzina Paris Anderson (ojciec) †
Leila Warner (matka) †
Adam Kent (przyrodni brat)
James Kent (przyrodni brat)
Delalieu (dziadek)
Zdolności Absorpcja mocy
Aaron Warner — lider Sektora 45. Syn naczelnego dowódcy Parisa Andersona i Leili Warner. W Sekrecie Julii dowiadujemy się, że jest przyrodnim bratem Adama i Jamesa (mają różne matki).

HistoriaEdytuj

Poznajemy go w momencie, gdy chce zabrać Julię do kwatery głównej Sektora 45, aby przekazać ją do dyspozycji swojego ojca. Starszy mężczyzna miał zamiar wykorzystywać dar dziewczyny w swojej wojnie o "nowy, lepszy świat" (w jego mniemaniu).

OsobowośćEdytuj

Aaron ma chorobliwą obsesję na punkcie porządku, dyscypliny i (o dziwo) uczciwości. Jest bezwzględny i bezlitosny dla wszystkich z swojego otoczenia. W głębi duszy jest jednak opiekuńczy i kochający. Przedwcześnie dorósł i nigdy nie doświadczył zbyt wiele miłości, co odbiło się na jego późniejszych relacjach oraz dorosłym życiu.

Poznając Julię nie poprzez kartoteki, a już osobiście, zakochuje się w niej i nie bardzo potrafi to okazać, a ponadto dziewczyna wszystko odbiera w inny sposób. Popada w lekką paranoję na jej punkcie.

Warner 2

Wiele jego poczynań jest odbieranych w zły sposób, o czym przekonujemy się dopiero w późniejszych częściach. Okazuje się, że Aaron nie jest tak brutalny i rygorystyczny, za jakiego wszyscy go uważają...

WyglądEdytuj

Warner po raz pierwszy zostaje opisany przez Julię, jako przystojny i idealny. Ma 19 lat, blond włosy i zielone oczy w odcieniach bladego szmaragdu. Kiedy się uśmiecha, ma dołeczki. Jest wysoki i szczupły, ale ma dobrze wyrzeźbione ciało. Na jego skórze, która jest jasnego koloru, ma dwa tatuaże. Pierwszy tatuaż, to cytat z książki Williama Szekspira ,,Burza" - Piekło jest puste, wszystkie diabły są tu i znajduje się przy kości biodroweja drugi to Zapłonąć (IGNITE), który znajduje się na plecach i oznacza "I Grieve Nothing I Take Everything, czyli Nie opłakuję niczego, biorę wszystko.

RelacjeEdytuj

  • Julia Ferrars  — Od samego początku daje się zauważyć jego słabość do Julii, w jej towarzystwie jest "ludzki" (śmieje się, wiele mówi, itp.). Wszystkie działania jakich się podejmuje są spowodowane troską, o czym nasza bohaterka dowiaduje się dopiero w trzecim tomie serii. Wyznaje jej swoje uczucia wielokrotnie. Na początku Julia nie jest pewna swoich uczuć, dopiero kolejne zdarzenia pozwalają jej poznać prawdziwego Aarona i tym samym pokochać go.
  • Adam Kent — Aaron uważa Adama za człowieka pustego (niezdolnego do żadnych uczuć) i właśnie dlatego powierza mu tak ważne zadanie jak pilnowanie Julii. Kiedy Julia i Adam uciekają, Warner pragnie tylko zemścić się na mężczyźnie. Ich dalsze relacje przesiąka zazdrość i rywalizacja. Dopiero ostatnie wydarzenia (Aaron dowiaduje się, że jest bratem Adama) pokazują, że istnieje możliwość na naprawienie relacji obu bohaterów.
  • Paris Anderson — Warner nienawidzi swojego ojca. Kiedyś gdy, jak wspomina w "Destroy me", miał 4 lata, ojciec bawił się z nim. Aaron znienawidził go w chwili kiedy porzucił Leilę Warner na pastwę losu i pozwolił jej cierpieć.

CiekawostkiEdytuj

  • Aaron przyjął nazwisko po swojej matce.
  • Książka "Destroy Me" jest pisana z jego punktu widzenia.
  • Ma obsesje na punkcie higieny.
  • Bardzo dba o swoje ubranie. Musi być czyste, idealnie dopasowane i odpowiednio dobrane kolorystycznie.
  • Julia Ferrars uważała, że Aaron ma zamiłowanie do mody.
  • Bardzo dużo trenuje, jak stwierdza Julia jego ciało bez ubrania jest idealne. Chłopak zawdzięcza to codziennemu treningowi na specjalnie wyposażonej sali w siedzibie sektora 45, którym dowodzi.
  • Jest idealny

×